Sticka, virka, brodera / Lättläst E-Book


Sticka, virka, brodera / Lättläst - Karolin Olsson pdf epub

PRIS: GRATIS

INFORMATION

SPRÅK: SVENSKA
HISTORIA: 2017-09-11
FÖRFATTARE: Karolin Olsson
ISBN: 9789188073167
FORMATERA: PDF EPUB MOBI TXT
FILSTORLEK: 6,6

FÖRKLARING:

Vad är grejen med handarbete?För Laila är det kunskapen hon har haft sedan hon var barn i Kurdistan. Redan då var hon bäst på att sticka! För Maria är det kraften. Hon virkar saker med starka färger och tydliga budskap. Sedan hänger hon upp dem på stan. För Johan är det minnena från datorspelen han spelade på 1980-talet. Han broderar figurer från kända datorspel på dukar som han köper secondhand.Varför handarbetar du? En person sa: När jag stickar känner jag mig aldrig ensam. En annan sa: När jag virkar blir jag lugn och avslappnad. En tredje sa: När jag broderar målar jag med nål och tråd.I boken kan du läsa om varför människor handarbetar och få tips om du också vill börja.

...odera / Lättläst. av Karolin Olsson Vad är grejen med handarbete? För Laila är det kunskapen hon har haft sedan hon var barn i Kurdistan ... Inspiration-arkiv - Virka dygnet runt ... . Redan då var hon bäst på att sticka! För Maria är det kraften. Hon virkar saker med starka färger och tydliga budskap. Sedan hänger hon upp ... Sticka, virka, brodera / Lättläst av Karolin Olsson Unga vuxna inbunden, 2017, Svenska, ISBN 9789188073167. Vad är grejen med handarbete?För Laila är det kunskapen hon har haft sedan hon var barn i Kurdistan. Redan då var hon bäst på att sti ... sticka | Adlibris ... . Vad är grejen med handarbete?För Laila är det kunskapen hon har haft sedan hon var barn i Kurdistan. Redan då var hon bäst på att sticka! För Maria är det kraften ... Pris: 168,-. innbundet, 2017. Sendes innen 6-8 virkedager. Kjøp boken Sticka, virka, brodera / Lättläst av Karolin Olsson (ISBN 9789188073167) hos Adlibris.com. Fri frakt fra {0} kr. Vi har mer enn 10 millioner bøker, finn din neste leseopplevelse i dag! Alltid lave priser, fri frakt over 299,- | Adlibris Sticka, virka, brodera / Lättläst av Karolin Olsson Unga vuxna inbunden, 2017, Svenska, ISBN 9789188073167. Vad är grejen med handarbete?För Laila är det kunskapen hon har haft sedan hon var barn i Kurdistan. Redan då var hon bäst på att sticka! För Maria är det kraften ... Mer information om Sticka, virka, brodera Relaterad information Du måste vara registrerad låntagare i Täby samt vara inloggad för att kunna reservera denna titel Logga in för att göra din reservation Redan då var hon bäst på att sticka! För Maria är det kraften. Hon virkar saker med starka färger och tydliga budskap. Sedan hänger hon upp dem på stan. För Johan är det minnena från datorspelen han spelade på 1980-talet. Han broderar figurer från kända datorspel på dukar som han köper secondhand. Häfte 5 Home Sweet Home - Virka påskfigurer . Garnkostnad fr. 49 kr 68 kr. DMC . Kuber . Garnkostnad fr. 261 kr 351 kr. DMC . Bondgårdsdjur . Garnkostnad fr. 203 kr 273 kr. Böcker och häften. Vi ...