Under Slussen / Lättläst E-Book


Under Slussen / Lättläst - Jack Werner pdf epub

PRIS: GRATIS

INFORMATION

SPRÅK: SVENSKA
HISTORIA: 2018-04-16
FÖRFATTARE: Jack Werner
ISBN: 9789188073662
FORMATERA: PDF EPUB MOBI TXT
FILSTORLEK: 12,79

FÖRKLARING:

Det går rykten om varelser som lever i gångarna under Slussen i Stockholm. Varelser som liknar människor, men ändå inte. Ett råd till dig som läser det här är: Håll dig långt ifrån Slussen.

...ska, För vuxna Det går rykten om varelser som lever i gångarna under Slussen i Stockholm ... Slussen - Wikipedia ... . Det går rykten om varelser som lever i gångarna under Slussen i Stockholm. Varelser som liknar människor, men ändå inte. Ett råd till dig som läser det här är: Håll dig långt ifrån Slussen. Så beskrivs min skönlitterära debut, den lättlästa skräckhistorien Under Slussen, av LL-förlaget. Under Slussen / Lättläst ljudbok. 49 kr. Det går rykten om varelser som lever i gångarna under Slussen i Stockholm. Varel ... Under Slussen / Lättläst / Ljudbok - Axiell Media ... . 49 kr. Det går rykten om varelser som lever i gångarna under Slussen i Stockholm. Varelser som liknar människor, men ändå inte. Ett råd till dig som läser det här är: Håll dig långt ifrån Slussen. Lägg ljudboken i varukorgen 49 kr. Under Slussen / Lättläst. av Jack Werner Det går rykten om varelser som lever i gångarna under Slussen i Stockholm. Varelser som liknar människor, men ändå inte. Ett råd till dig som läser det här är: Håll dig långt ifrån Slussen. Provlyssna ... Under Slussen / Lättläst. av Jack Werner Det går rykten om varelser som lever i gångarna under Slussen i Stockholm. Varelser som liknar människor, men ändå inte. Ett råd till dig som läser det här är: Håll dig långt ifrån Slussen. Provlyssna ... Under Slussen är en skräcknovell som Jack Werner skrivit. Jack Werner driver bland annat Creepypodden. Boken handlar om Urban Exploration i tunnlarna kring Slussen i Stockholm och hur huvudpersonen stöter på något som gör att du vill hålla dig långt borta från Slussen... Under Slussen (Pocket, 2018) - Hitta lägsta pris hos PriceRunner Jämför priser från 5 butiker Betala inte för mycket - SPARA på ditt inköp nu! Slussen var en trafikplats uppförd 1935 i funktionalistisk stil på Södermalm i Stockholm vid passagen till Gamla stan över ...